برنامه نویسی بلاکچین - قراردادهای هوشمند - ساخت nft

برنامه نویسی بلاکچین - قراردادهای هوشمند - ساخت nft

برنامه نویسی بلاکچین - قراردادهای هوشمند - ساخت nft

برنامه نویسی بلاکچین - قراردادهای هوشمند - ساخت nft

برنامه نویسی بلاکچین - قراردادهای هوشمند - ساخت nft
  • ۰
  • ۰

سلام بچه ها، اگر از زیر سنگ خارج نمی شوید، قطعاً در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال و بازی سازی در بستر بلاکچین شنیده اید. اگر به دنبال دوره های آموزشی و گواهینامه بلاک چین هستید، به جای درستی آمده اید.

امروز در این مقاله قصد دارم بهترین گواهینامه های بلاک چین و دوره های آنلاین آموزش برنامه نویسی بلاک چین را از وب سایت های Udemy، Coursera، Pluralsight و artarasaneh و سایر وب سایت ها به اشتراک بگذارم.

اما قبل از آن، اجازه دهید یک مرور کلی از بلاک چین چیست و چرا محبوب است و چرا باید بلاک چین را در سال 2023 یاد بگیرید.

بلاک چین چیزی نیست جز مجموعه ای از بلاک ها که برای هر کسی باز است و حاوی اطلاعات و هش بلاک و برخی اطلاعات دیگر است. هر بلوک بسته به کار خود اطلاعاتی را ذخیره می کند، به عنوان مثال اگر آن بلوک برای تراکنش های پولی استفاده شود، اطلاعات فرستنده و گیرنده و مقدار پولی که منتقل می شود را ذخیره می کند.

استفاده‌های زیادی از بلاک چین وجود دارد، نه تنها برای انتقال پول به عنوان مثالی مانند رای‌گیری آنلاین، زیرا این روش امن‌تر و خرید و فروش سهام تولید مواد غذایی است و بیشتر به نام چند مورد.

اکنون بسیاری از شرکت‌ها می‌بینند که بلاک چین فناوری آینده است که باید آن را برای روشی امن‌تر برای معامله با کاربران و موارد دیگر تطبیق دهند و دستمزد یک توسعه‌دهنده بلاک چین می‌تواند سالانه 68 هزار دلار باشد و برای متخصص می‌تواند تا 150 هزار دلار برسد. 

اکنون، پس از خواندن این مقدمه کوچک در مورد بلاک چین، بهترین دوره های آنلاین بلاک چین و توصیه های صدور گواهینامه را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند تا توسعه دهنده بلاک چین شوید و کار را بهتر و ایمن تر کنید.

بهترین دوره ها برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده و برنامه نویس بلاک چین در سال 2023

بدون اتلاف وقت خود، در اینجا لیستی از بهترین دوره های آنلاین و گواهینامه هایی که می توانید برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بلاک چین در سال 2023 بگیرید، آورده شده است.

اینها بهترین دوره آموزشی آنلاین برای یادگیری بلاک چین هستند و نه تنها بخش تئوری را پوشش می دهد، بلکه به شما نشان می دهد که چگونه یک پروژه بلاک چین را مرحله به مرحله با کدهای دنیای واقعی ایجاد کنید.

2 دوره از بهترین دورههای بلاک چین برای مبتدیان در سال 2023

ما ابتدا بهترین برنامه گواهینامه بلاک چین را برای پیوستن در سال 2023 خواهیم دید و پس از آن دوره ها و آموزش های آنلاین برای یادگیری بلاک چین را از آرتارسانهUdemy، Pluralsight و سایر پورتال های آنلاین خواهیم دید.

1. حرفه ای بلاک چین سازمانی توسط 101 بلاک چین

این یک دوره جامع آنلاین و برنامه آموزش بلاک چین برای تبدیل شدن به یک حرفه ای بلاک چین در سطح سازمانی است. این یک برنامه 4 هفته ای با 3 تا 4 جلسه در هفته است تا بلاک چین را به طور عمیق با اثبات کار یاد بگیرید و به یک توسعه دهنده معتبر بلاک چین تبدیل شوید.

بله، این دوره یک گواهی بلاک چین شناخته شده در صنعت به نام CEBP یا Certified Enterprise Blockchain Professional ارائه می دهد.

نکات کلیدی که در این برنامه خواهید آموخت:

  • مفاهیم اصلی فناوری بلاک چین و اکوسیستم آن را درک کنید
  • یاد بگیرید که چگونه به پیاده سازی بلاک چین نزدیک شوید
  • ابزارهای به روز را بیاموزید تا به یک حرفه ای موثر در بلاک چین تبدیل شوید
  • بلاک چین های شرمگاهی و خصوصی
  • نحوه ایجاد قراردادهای هوشمند

ممکن است برخی از شما این دوره را با قیمت 397 دلار کمی گران بیابید، اما بسیاری از سازمان‌ها مانند IBM، Capgemini، Cisco، Cognizant و دیگر بازیگران صنعت به آن اعتماد دارند، که این امر آن را شایسته پیوستن می‌کند.

با توجه به شرایط فعلی جهانی هم اکنون 30 درصد تخفیف ارائه می دهند. می توانید از کد BCHAIN30 برای دریافت 30 درصد تخفیف در دوره گواهینامه حرفه ای بلاک چین استفاده کنید.

همچنین گواهینامه‌ای دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن برای اضافه کردن به نمایه LinkedIn خود در رزومه استفاده کنید تا مهارت‌ها و تجربیات خود در حوزه بلاک چین را به نمایش بگذارید.

وقتی صحبت از پیوستن به این گواهینامه به میان می آید، می توانید به صورت جداگانه به این گواهی بپیوندید یا می توانید یک عضویت بلاک چین 101 دریافت کنید که نه تنها به شما امکان می دهد به این گواهینامه دسترسی داشته باشید، بلکه به چندین گواهینامه و دوره آموزشی قدرتمند و پرتقاضا بلاک چین و وب 3 نیز با تنها 25 دلار در ماه دسترسی خواهید داشت. در برنامه سالانه خود (50٪ تخفیف در حال حاضر).

2. تخصص Blockchain - Coursera

این یکی دیگر از گواهینامه های محبوب بلاک چین از Coursera است که به شما به عنوان یک مبتدی تا سطح پیشرفته بلاک چین و نحوه ایجاد قراردادهای هوشمند و کانال های امن برای توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز را آموزش می دهد که می توانید این تخصص را در Coursera بگذرانید.

اگر پلتفرم یادگیری Coursera را دوست دارید، این بهترین تخصص Coursera برای یادگیری بلاک چین است. اگر Coursera Specialization مجموعه ای از دوره ها و پروژه ها است و پس از تکمیل آنها گواهی بلاک چین را دریافت خواهید کرد.

طبق معمول با مفاهیم رمزنگاری بلاک چین شروع می شود و سپس به سمت ایجاد قراردادهای هوشمند حرکت می کند که به کاربر اجازه می دهد برخی از قوانین را تعریف کند و هنگامی که آن قوانین رعایت شد، برخی کدها را اجرا می کند و سپس یک برنامه غیرمتمرکز و کارهای دیگر را توسعه می دهد.

در این دوره خواهید آموخت:

  • اصول اولیه بلاک چین
  • ایجاد قراردادهای هوشمند
  • توسعه یک اپلیکیشن غیرمتمرکز

پس از تکمیل این تخصص Blockchain در Coursera، گواهینامه ای را نیز خواهید آموخت که می توانید آن را به CV خود اضافه کنید یا در نمایه LinkedIn خود قرار دهید.

به هر حال، اگر تخصص و گواهینامه‌های Coursera را مفید می‌دانید، باید به Coursera Plus نیز بپیوندید، یک طرح اشتراک از Coursera که دسترسی نامحدودی به محبوب‌ترین دوره‌ها، تخصص، گواهینامه حرفه‌ای و پروژه‌های هدایت‌شده برای شما فراهم می‌کند. هزینه آن حدود 399 دلار در سال است، اما با دریافت گواهینامه های نامحدود، کاملاً ارزش پول شما را دارد

10 دوره برتر آنلاین بلاک چین برای مبتدیان در سال 2023

اکنون، بیایید به بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری بلاک چین در سال 2022 بپردازیم. این لیست شامل دوره های سطح مبتدی بلاک چین و همچنین دوره های پیشرفته برای یادگیری بلاک چین، همبستگی و اتریوم برای توسعه دهندگان با تجربه است. این لیست شامل بهترین دوره های بلاک چین از آرتارسانهUdemy، Pluralsight، LinkedIn Learning، Educative، edX و CodeCademy است. اینها همچنین محبوب ترین پورتال های یادگیری آنلاین برای مهارت های فنی هستند.

1. Blockchain A-Z™: یاد بگیرید چگونه اولین بلاک چین خود را بسازید

این یک دوره جامع و عملی دیگر برای یادگیری بلاک چین از Udemy است. تکمیل همراه با توسعه فناوری بلاک چین امن با دوره دیگری که به شما نحوه بلاک چین و درک نظریه پشت تراکنش های ارزهای دیجیتال را می آموزد.

با شروع با برخی از درس‌های نظری در مورد اینکه بلاک چین چگونه کار می‌کند، مبانی رمزنگاری چگونه کار می‌کند، توسعه محیطی مانند نصب محیط روی دستگاه خود را شروع می‌کنید، طراحی قراردادهای هوشمند و توسعه یک برنامه غیرمتمرکز و در نهایت استقرار برنامه خود را.

در این دوره خواهید آموخت:

  • درس های نظری در مورد بلاک چین
  • قرارداد هوشمند و بلاک چین خود را توسعه دهید.
  • ارز دیجیتال خود را ایجاد کنید

به طور خلاصه، یکی از بهترین دوره ها برای درک اینکه بلاک چین چیست و کل ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند. این دوره توسط Kirill Eremenko و تیم SuperDataScience او ایجاد شده است که در پشت بسیاری از دوره های عالی یادگیری ماشین، علم داده و هوش مصنوعی است.

2. بلاک چین - اصول و روش ها [دوره Pluralsight]

این یکی از بهترین دوره های Pluralsight برای یادگیری بلاک چین است. توسعه دهندگانی که درک کاملی از زبان برنامه نویسی C# دارند و می خواهند فناوری بلاک چین را بسازند، به شدت توصیه می کنم که با این دوره Pluralsight به عنوان یک مبتدی شروع کنند و سپس به دوره های پیشرفته تر بروید.

با درک رمزنگاری که از هویت کاربر محافظت می کند و تراکنش ایمن را تضمین می کند، شروع کنید، سپس به نحوه ذخیره یک تراکنش منفرد در یک بلوک و سپس نحوه انجام آن با چندین تراکنش ادامه دهید.

در اینجا مهمترین چیزهایی است که در این دوره یاد خواهید گرفت:

  • آشنایی با رمزنگاری مورد استفاده در بلاک چین
  • افزودن چند تراکنش به یک بلوک
  • برای ایجاد بلاک چین، بلوک ها را به یکدیگر پیوند دهید.
  • همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بلوک ها را با هم دوست داشته باشید و از دستکاری بلوک ها و موارد دیگر اجتناب کنید.

Btw، برای تماشای این دوره که حدود 29 دلار در ماه یا 299 دلار در سال هزینه دارد، به عضویت Pluralsight نیاز دارید. اگر اشتراک Pluralsight ندارید، اکیداً به شما توصیه می‌کنم یکی از آن‌ها را تهیه کنید، زیرا برای یادگیری عالی است و دسترسی به بیش از 7000 دوره آنلاین در آخرین فناوری را فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، می توانید از دوره آزمایشی 10 روزه رایگان آنها استفاده کنید تا به صورت رایگان به این دوره دسترسی داشته باشید.

3. آموزش توسعه بلاک چین با EOS و C++ (Udemy)

آخرین مورد در این مقاله توسعه دهندگان ++C برای ایجاد یک فناوری بلاک چین جامد برای طراحی و استقرار قراردادهای هوشمند و همچنین یادگیری اکوسیستم dApp است.

با استفاده از کتابخانه های مختلف در داخل کد خود، با تجدید اصول زبان برنامه نویسی C++ شروع می کنید و سپس فناوری بلاک چین اتریوم و برنامه غیرمتمرکز و موارد دیگر را می سازید.

در این دوره خواهید آموخت:

  • اصول اولیه بلاک چین را بیاموزید.
  • آموزش کدنویسی با استفاده از زبان C++.
  • ساخت اپلیکیشن غیرمتمرکز

4. Ethereum and Solidity: The Complete Developer’s Guide (Udemy)

اگر دوره های Udemy hen را دوست دارید، این بهترین دوره آموزشی Udemy برای یادگیری بلاک چین در سال 2022 است. این دوره برای برنامه نویسانی طراحی شده است که درک کاملی از جاوا اسکریپت و npm دارند زیرا شما گام به گام نحوه ایجاد کد و هر ذره از آن را بررسی خواهید کرد. نحو تا مطمئن شوید که به طور کامل متوجه کاری هستید که انجام می دهید.

در این دوره خواهید آموخت:

  • مفاهیم مربوط به بلاک چین و اتریوم را بیاموزید.
  • طراحی بسازید و اپلیکیشن خود را به کار بگیرید.
  • قراردادهای هوشمند ایمن ایجاد کنید.

شما با کاوش در مورد ارز دیجیتال اتریوم و برخی مفاهیم شروع می‌کنید، سپس به مرحله کد می‌روید و پیاده‌سازی جاوا اسکریپت را برای ایجاد قرارداد هوشمند با ایجاد زیرساخت‌های تعاملی جلویی پروژه که برنامه شما را اجرا می‌کند و موارد دیگر آغاز می‌کنید.

این لینک برای پیوستن به این دوره است – Ethereum and Solidity: The Complete Developer’s Guide

بهترین چیز در مورد این دوره این است که توسط Stephen Grider ایجاد شده است، که یکی از بهترین مدرسان Udemy و نویسنده دوره هایی مانند Modern React با Redux در Udemy است که بیش از 200 هزار توسعه دهنده به آن ملحق شده اند.

 

5- آموزش برنامه نویسی 0 تا 100 با آرتارسانه

در دوره برنامه نویسی بلاکچین چه آموزش داده می شود؟

چندین زبان برنامه نویسی وجود دارند که می‌توانند برای ایجاد اپلیکیشن هایی برای بلاک چین کمک کنند می‌توان از زبان‌های قدیمی مانند ++C، جاوا (Java) و پایتون (Python) استفاده کرد یا دیگر زبان‌هایی مانند Simplicity و Solidity که جدید هستند و برای بلاک چین اختصاصی شده‌اند.

ما در اینجا برای توسعه قرارداد های هوشمند از سالیدیتی– solidity و بلاکچین اتریوم استفاد میکنیم .

پیش نیاز های این دوره آموزشی

پیش نیاز این دوره برنامه نویسی html , css , js و آشنایی با مفاهیم بلاکچین است در صورتی که قبلا با html , css , javascript کار نکردید این دوره ها از قبل در آرتا رسانه ضبط شده و به صورت رایگان در احتیار شما قرار خواهد گرفت 

برای دوستانی که دوره برنامه نویسی بلاکچین را خریداری میکنند

دوره های html . css, bootstrap, javascript رایگان ارائه میگردد .

 

6. فناوری بلاک چین در edX

این یکی دیگر از دوره های آنلاین عالی برای یادگیری بلاک چین و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بلاک چین است. این دوره توسط BerkeleyX ارائه می شود و همچنین بخشی از گواهینامه حرفه ای است.

این دوره که توسط بلاک چین در برکلی و هیئت علمی دپارتمان برتر علوم کامپیوتر دانشگاه کالیفرنیا برکلی توسعه داده شده است، یک نمای کلی از بسیاری از موضوعات مرتبط با و پایه گذاری فناوری بیت کوین و بلاک چین ارائه می دهد.

این همچنین یک دوره خوب برای یادگیری پیاده سازی های مختلف بلاک چین در سطح سازمانی است، مانند JP Morgan’s Quorum، Ripple، Tendermint و HyperLedger، از جمله موارد استفاده در صنعت برای بلاک چین، ICO ها و مقررات رو به افزایش پیرامون بلاک چین.

این لینک برای پیوستن به این دوره است - Blockchain Technology

این دوره به طور موثر برای یادگیری رایگان است اما برای گواهینامه ها باید هزینه پرداخت کنید.

7. یک توسعه دهنده بلاک چین شوید (آموزشی)

این یک دوره عالی دیگر برای یادگیری بلاک چین در سال 2022 است، چیزی که آن را از دوره های دیگر متمایز می کند این است که یک دوره مبتنی بر متن از Educative است، یک پلت فرم یادگیری آنلاین که به شما امکان می دهد کد را در مرورگر اجرا کنید و در طول مسیر یاد بگیرید.

در این دوره، مفاهیم بلاک چین را از پایه می سازیم. ما با ساختارهای رمزنگاری اولیه، مانند توابع هش و رمزگذاری PKI شروع خواهیم کرد تا ابتدا یک پایه محکم برای درک بلاک چین ایجاد کنیم و ارزش آن را درک کنیم.

سپس، ما فناوری Hyperledger Fabric توسط IBM را با استفاده از یک محیط توسعه عملی در مرورگر شما بررسی خواهیم کرد. این دوره آنلاین بلاک چین نقطه شروعی عالی برای مهندسانی است که به دنبال توسعه تخصص در فناوری بلاک چین با تخصص Hyperledger Fabric هستند.

این لینک برای پیوستن به این دوره است - یک توسعه دهنده بلاک چین شوید

می توانید این دوره را به تنهایی خریداری کنید یا با استفاده از اشتراک آموزشی آنها با 18 دلار در ماه به پلتفرم آموزشی بپیوندید. Educative همچنین اکنون 47٪ تخفیف در اشتراک سالانه خود ارائه می دهد.

به‌عنوان یک برنامه‌نویس، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و گاهی اوقات می‌خواهید به سادگی در چندین دوره بدون پرداخت هزینه برای هر یک شرکت کنید. با استفاده از این مدل اشتراک، اکنون می توانید فقط یک بار پرداخت کنید و به تمام دوره های آموزشی دسترسی کامل داشته باشید. من این را به شدت به برنامه نویسان و توسعه دهندگان توصیه می کنم.

8. مهارت های خود را در بلاک چین (LinkedIn Learning) ارتقا دهید

شاید ندانید، اما LinkedIn Learning برخی از بهترین دوره های بلاک چین را برای توسعه دهندگان مبتدی و متوسط دارد.

این مسیر یادگیری شامل بسیاری از دوره های مفید برای یادگیری بلاک چین از ابتدا و همچنین تسلط بر فناوری برای ایجاد تفاوت است. با گذراندن این دوره ها خواهید توانست

  • بر مفاهیم بنیادی بلاک چین و ارزهای دیجیتال مسلط شوید.
  • توسعه مهارت های شایستگی برای Solidity و Ethereum را بیاموزید.
  • استاد برنامه نویسی بلاک چین برای iOS.

این لینک برای پیوستن به این مسیر یادگیری بلاک چین است - مهارت های خود را در بلاک چین ارتقا دهید

9. اصول بلاک چین را با پایتون بیاموزید (Codecademy)

اگر می خواهید بلاک چین را با پایتون یاد بگیرید و به دنبال یک دوره عملی هستید، هیچ دوره ای بهتر از آموزش اصول بلاک چین با پایتون کد آکادمی وجود ندارد.

من واقعاً پلتفرم یادگیری تعاملی Codecademy را دوست دارم و در گذشته از آن برای یادگیری جاوا اسکریپت، پایتون و جاوا استفاده کرده ام. واقعاً عالی است، نیازی به تنظیم چیزی ندارید، فقط وارد شوید و مربی را دنبال کنید و کد را در مرورگر اجرا کنید و به صورت آنلاین تمرین کنید.

در این دوره آموزشی، ساختار و ویژگی های خود بلاک چین و تک تک بلوک های تشکیل دهنده آن را خواهید آموخت. شما ویژگی های بلاک چین را که امنیت را بین شرکت کنندگان مختلف بلاک چین فراهم می کند، درک خواهید کرد. شما جنبه های مختلف بلاک چین را تجسم خواهید کرد و بلوک های خود را از طریق شبیه سازی های تعاملی ایجاد و دستکاری می کنید.

اکثر این دوره نیاز به دانش قبلی ندارد. اما، اگر کمی تجربه پایتون دارید، می‌توانید یک کتابخانه بلاک چین کوچک در پایتون بسازید، از جمله کلاس بلاک چین و کلاس بلاک. قابلیت اضافه کردن بلوک ها، ایجاد هش و تأیید زنجیره را اضافه کنید.

Btw، برای پیوستن به این دوره به CodeCademy PRO نیاز دارید. هزینه IT در حدود 15.99 دلار در ماه در یک برنامه سالانه است و دسترسی به تمام محتوای Codecademy، دوره‌ها، آزمون‌ها و پروژه‌ها را فراهم می‌کند. می توانید از این برای کسب درآمد، تمرین و مهارت های آماده برای کار را به کار ببرید.

10. Solidity، Ethereum و Blockchain: The Complete Developer’s Guide by ZTM Academy

اگر می خواهید یک توسعه دهنده بلاک چین شوید و به دنبال بهترین دوره برای یادگیری اصول Solidity، Ethereum و Blockchain فقط در یک دوره هستید، این دوره برای شما مناسب است. این دوره همچنین برای همه افرادی است که می خواهند قراردادهای هوشمند را به عنوان یک مبتدی کامل توسعه دهند.

این دوره توسط توسعه دهنده و مربی با تجربه 10 ساله بلاک چین برای آکادمی ZTM، یک پورتال یادگیری آنلاین توسط آندری، یکی از مربیان مورد علاقه من Udemy ایجاد شده است.

در این دوره آموزشی ZTM Blockchain، شما اصول Solidity را تا فن‌آوری‌های پیشرفته بلاک چین می‌آموزید تا بتوانید از مبتدی به ساخت پروژه‌های web3 خود بروید و به عنوان توسعه‌دهنده بلاک چین استخدام شوید.

این دوره ادعا می کند که شما را به یک توسعه دهنده 10 درصدی برتر بلاک چین تبدیل می کند تا بتوانید در این زمینه شغلی پیدا کنید که تقاضای بسیار بالایی دارد و کارگران ماهر کافی ندارند و با نگاه کردن به برنامه درسی، تجربه مربی و کیفیت کلی دوره، کاملاً ممکن به نظر می رسد. .

اگر قصد دارید در سال 2023 یک توسعه دهنده بلاک چین شوید، شدیداً به شما توصیه می کنم که به این دوره بپیوندید.

این لینک برای پیوستن به این دوره است - Solidity، Ethereum و Blockchain: The Complete Developer’s Guide

Btw، برای تماشای این دوره که حدود 39 دلار در ماه هزینه دارد، نیاز به عضویت در ZTM دارید، اما همچنین دسترسی به بسیاری از دوره های فوق العاده جذاب و مفید مانند این دوره پایتون را فراهم می کند. همچنین می توانید از کد من FRIENDS10 برای دریافت 10 درصد تخفیف برای هر اشتراکی که انتخاب می کنید استفاده کنید.

سوالات متداول صدور گواهینامه بلاک چین و دوره ها

اکنون، بیایید چند سوال متداول در مورد گواهینامه ها و دوره های بلاک چین از مبتدیان و افرادی که علاقه مند به ورود به حوزه بلاک چین هستند را ببینیم:

آیا گواهی برای بلاک چین وجود دارد؟

در حالی که هیچ گواهینامه رسمی بلاک چین مانند گواهی جاوا و بهار یا گواهینامه AWS یا Azure وجود ندارد، اما بسیاری از سازمان های مستقل وجود دارند که گواهینامه های بلاک چین مانند Coursera و 101 Blockchains را ارائه می دهند.

بهترین گواهینامه بلاک چین کدام است؟

این یک سوال ذهنی است، اما اگر می خواهید به رسمیت شناخته شوید، گواهینامه بلاک چین Coursera بهترین است، به نظر من، رتبه سوم در این لیست است، اما اگر می خواهید بلاک چین را عمیقا یاد بگیرید، آرتارسانه بهترین دوره برنامه نویسی بلاکچین را ارائه می دهد.

آیا متخصص خبره بلاک چین بازار کار خوبی دارد؟

قطعاً به این دلیل که تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان بلاک چین وجود دارد و تعداد زیادی در بازار وجود ندارد. گواهینامه بلاک چین می تواند شما را از مسابقات متمایز کند و همچنین تمام دانشی را که برای برتری در حرفه خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه صدور گواهینامه بلاک چین چقدر است؟

بسته به اینکه کدام گواهی را دریافت می کنید، هزینه متفاوت است. گواهی بلاک چین Coursera می تواند با قیمت 39 دلار در ماه در دسترس باشد و تکمیل برنامه صدور گواهینامه چند ماه طول می کشد.

  • ۰۱/۱۰/۱۳
  • رویا مهدی لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی